Wielu specjalistów od marketingu i właścicieli firm zadaje sobie pytanie, jakie mogą być gadżety reklamowe, które będą najbardziej atrakcyjne dla klientów. Jeśli budżet na to pozwala, warto zainwestować w ciekawe artykuły dopasowane do profilu działalności. Firmy specjalizujące się w nowoczesnych technologiach mogą zdecydować się na gadżety reklamowe w postaci power banków, podkładek pod myszki czy eleganckich etui na tablet lub telefon. W branży ubezpieczeniowej i bankowej świetnie sprawdzi się pendrive, galanteria skórzana oraz akcesoria podróżne. Trzeba jednak pamiętać, że muszą to być produkty najwyższej jakości, ponieważ tylko w taki sposób uda się zwrócić uwagę najważniejszych klientów. Z pewnością jest to spora inwestycja, ale zwróci się ona z nawiązką w postaci większych zysków firmy.
Jeśli grupa odbiorców to w większości osoby młode, warto zdecydować się na odzież reklamową, taką jak koszulki, kurtki czy czapki sportowe. Będą one wykorzystywane na zewnątrz, co zwiększa szanse na to, że zostaną dostrzeżone przez większe grono odbiorców. Atrakcyjne mogą także okazać się akcesoria do picia i jedzenie, np. kubki podróżne lub termosy. Jeśli dużym problemem jest to, jakie gadżety reklamowe dla klientów wybrać, warto zastanowić się nad wielorazowymi maseczkami ochronnymi z nadrukowanym logo lub nazwą firmy. Wykonane z dobrej jakości materiału będą mogły być wykorzystywane wielokrotnie, co z pewnością docenią klienci.